השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שף פרטי על האש

    chef-b.co.il/תפריט-ברביקיו

    שף פרטי על האש” הוא רעיון נהדר עבור כל ישראלי שאין לו כוח לשלוף את המנגל, להתפלל לאלוהי הרוח ולהתחיל לנפנף במרץ. אז במקום לסמוך על המזל או רמת האנרגיה שיש לכם באותו היום, השף ניסן מוכתר יגיע עד אליכם ויכין לכם ארוחה שלמה על האש הכוללת נתחי בשר עסיסיים עם תיבול מיוחד, ירקות צלויים, וכל התוספות שאתם מכירים ואוהבים. לדוגמה, תפוחי אדמה צלויים בתנור, אורז, צ’יפס, סלט עלים, חומוס אותנטי ועוד.

    chef-b.co.il/תפריט-ברביקיו

    עוד סיבות להזמין שף פרטי על האש

    • מידת עשייה מושלמת: כל חובב בשר יודע שהסוד לבשר מושלם הוא לא רק בתיבול והמרינדה (למרות שבהחלט אין לזלזל בחשיבות שלהם…), אלא גם בתזמון מדויק של זמן הצלייה. עם ארוחת בשרים בניצוחו של שף פרטי עתיר ניסיון, כל נתח בשר יהיה עשוי בדיוק במידה הנכונה בהתאם לסוג ולמרקם שלו.
    • כי לא צריך שום ציוד נוסף: יש כאלו שפשוט לא אוהבים מנגל בגלל הלכלוך שהוא משאיר אחריו, הריחות שמגיע עד לשכנים והקושי לנקות אותו בצורה יסודית. עם שף פרטי כל זה פשוט לא משנה ואתם יכולים גם לבקש שהבשר ייעשה בכלל בגריל חשמלי, אופציה שנחשבת גם ליותר בריאה.
    • כי מדובר בבשר הטוב ביותר שיש: בדרך כלל כשהחבר’ה מארגנים ארוחת “על האש”, לכל אחד יש סטנדרטים קצת אחרים… לדוגמה, אחד יכול לקנות בשר מהקצב ואחד יסתפק בבשר קפוא מהסופר… לעומת זאת, הבשרים וחומרי הגלם בהם משתמש שף פרטי מקצועי הם מהטובים ביותר שיש ובסופו של דבר זה מורגש גם בטעם וגם בטקסטורה.

     

    שף פרטי על האש – חוויה קולינרית

    גם אם מעולם לא הייתם חובבי בשר גדולים, חווית האכילה עם שף פרטי על האש היא כזו שממש לא תרצו לפספס. אחרי הכול, אין לכם כמעט עוד הזדמנות לטעום מקשת גדולה כל כך של בשרים איכותיים ולהבין מהי תאוות בשרים אמתית. עם השף ניסן מוכתר תוכלו להתנסות בחוויה הזו כמו שצריך פעם אחת ולתמיד. אז יאללה, לפתוח את הפה, ושיהיה בתאבון!

    שף פרטי על האש עד הבית

    אין כמו ערב על אש עם חברים. להזמין את כל החברים לגינה, להכין את כל הסלטים, להשקיע בתוספות והכי חשו- הבשר הטוב. ערב ארוך ומצחיק שלב ליבו הוא אוכל טוב. אך חיסרון מרכזי קיים ברגע שעושים ערב על האש עצמאי, והוא שלעולם לא יוכלו כולם לאכול ולשבת ביחד. כיוון, שתמיד יהיה אחד שהוא על המנגל. אך לזה- יש לנו פתרון, והוא שף פרטי על האש עד הבית. השף יבטיח לכם חוויה שכל מה שעליכם לעשות הוא לשבת, לאכול וכמובן להנות. ניסן- שף בוטיק, הוא שף פרטי שעושה גם על האש לאירועים פרטיים גדולים וקטנים. הוא יבטיח לכם את חווית על- האש שלא תשכחו!

    מדוע להביא שף פרטי על האש עד הבית

    אין ספק שהבאת שף פרטי על האש עד הבית זה רעיון נהדר. אך רבים שואלים, מדוע זהו רעיון כל כך טוב? ובכן, לכך מספק סיבות. ראשית, כפי שנאמר מקודם, תפקיד המזמין והמוזמנים הוא לשבת ולהנות. הסלטים יוכנו במקום ויוגשו הכי טריים וטעימים, התוספות יהיו מיוחדות ומגוונות וכמובן הבשר יהיה מעולה, מבלי שאתם תקומו מהכסא. הדבר איתן לכולם נחת ושקט אמיתיים. שנית, יחד עם זאת שאנחנו בטוחים שאתם עושים על האש נפלא, אין תחליף לשף מקצועי, שזה התחום שממנו הוא מתפרנס. הוא יודע לבחור את הנתחים הטובים ולהתייחס אליהם בכבוד, ואף לדעת מה מגיע לצד הבשר שיחמיא לו בצורה הכי טובה.

    מי הוא השף

    ניסן- שף בוטיק, הוא שף פרטי על האש עד הבית. ניסן מוכתר, כבר בגיל 12 שמסעדנות זה התחום בו הוא רוצה לעסוק כל חייו, כאשר הוא נכנס למסעדה של סביו. מאז הוא הספיק ללמוד בישול, להתמחות במלון הילטון הנחשק, להשתתף בתחרויות בעולם ואף לנצח ולהיות שף של מסעדות יוקרה. מוכתר לאחרונה הגשים סוף סוף את החלום שהיה לו כבר שנים רבות והוא הפך להיות שף לאירועים פרטיים עד הבית. לאירוע הבא שלכם, גדול או קטן, אין ספק שהשף ניסן מוכתר יהיה נוכח!

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל