השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    הזמנת שף הביתה

    שאלה לנו אליכם – האם אי פעם עייפתם מבישולים טרחניים? עייפתם מלעמול שעות רבות על הרגליים במטבח לפני הארוחה ושעות רבות לאחר מכן בניקיון הכלים? אנחנו בהחלט מבינים ללבכם ומזדהים עם התחושות. ולכן, הזמנת שף הביתה עשויה להיות הפתרון המוצלח עבורכם. כזה, שיביא את המסעדה אליכם הביתה, מבלי שלמעשה תצטרכו לצאת מהבית. שף בוטיק מציעה שירותי שף מיומן, מקצועי ומנוסה מזה כ-15 שנים, ישמח לשדרג את האירוע הביתי שלכם לרמת איכות יוקרתית, בזמן שאתם תשבעו ותרווחו בנחת.

    הזמנת שף הביתה – מתי כדאי?

    לעיתים, הזמנת שף הביתה הינה פינוק רצוי ולעיתים מדובר בצורך ממשי. כך או כך מדובר ביתרון מהסיבות הבאות –

    • כשאינכם מוצאים את הזמן הדרוש – בישול אורך זמן, גם לשפים מקצועיים, אך לאדם הפשוט ולבשלן החובבן, מדובר במשימה מורכבת יותר. כאשר אתם צריכים לדחוס את משימת הבישול והכנת המזון בין אספות הורים, מועדי הגשה צפופים בעבודה וחיי חברה, מדובר במשימה קשה יותר. הזמנת השף לביתכם תבטיח לכם תפעול מוצלח במיוחד של האירוע.
    • כשאתם חסרי חוש בישול – אם אתם מצליחים לשרוף חביתה מחדש בכל הכנה, טועים בכמויות ולוקים בחסר בתחום המטבח, אתם זקוקים לשירותי שף שיגאל אתכם מייסורי הבישול. אנו ממליצים בחום להיוועץ עמו בסוף האירוע כדי לקבל כמה טיפים שיאפשרו לכם להתחזק במטבח.
    • כשלסועדים ישנם מאפיינים ייחודיים – אחדים מן המוזמנים לאירוע הביתי שלכם הינם צמחוניים? רגישים לגלוטן? חובבים מטעמים קולינריים ממטבחי עולם? הזמנת שף תאפשר לכם לספק מזון לשביעות רצונם של כלל הסועדים, תוך תיאום מראש.
    • כשמתחשק לכם להתפנק – מתחשק לכם לחגוג ולציין את יום האהבה הקרב ובא? לחגוג את יום המשפחה? או סתם כך לשבור את השגרה בארוחה רומנטית? ארוחת שף ביתית תאפשר לכם לשבור את השגרה בארוחת גורמה חגיגית.

    הזמנת שף הביתה – איך נבחר שף?

    מתלבטים בין שירותי שף כזה או אחר? אנו ממליצים להיוועץ בחבריכם ולנצל את כוחה של המדיה הווירטואלית. חפשו בעמודי הפייסבוק העסקיים או באתרים המקצועיים של נותני השירות ונסו להתעמק בהמלצות המהימנות כדי להתרשם מאיכות השירות של השף. חשוב לוודא כי הוא אכן מדופלם וצבר ניסיון בבתי ספר לבישול, ולכן אל תתביישו לבקש לראות המסמכים והתעודות הרלוונטיות לכך.

    הזמנת שף הביתה נהייתה פופולרית ביותר בתרבות המערבית בתקופה האחרונה. אין ספק, העולם הקולינרי של היום הוא לא כמו פעם, מהמון סיבות וצורות. אם בעבר היינו יוצאים למסעדה פעם החודש וזה היה נחשב לאירוע מיוחד, היום אכילה במסעדה היא עניין שבשגרה. לכן, כדי להכניס עניין לחיינו ולאוכל שלנו היבטים חדשים ומעניינים בין אם זה בארוחה עצמה, במי שמכין אותה וכמובן בעיצוב והפקת האירוע, יש לפנות אל השף ניסן מוכתר בעלי “שף בוטיק”.

    הארץ שלנו רוויה היום בשפים ובמגוון אופציות הסעדה. במקביל, אחת האטרקציות הייחודיות ביותר הינה הזמנת שף הביתה. מעוניינים גם אתם בחוויה זו? יש כמה דברים חשובים שמומלץ לקחת בחשבון כאשר אנחנו בוחרים שף פרטי שישדרג לנו את האירוע:

    • האם השף באמת מגיע הביתה?– יש מגוון שפים פרטיים שישמחו לארח אתכם במקום שהם יבחרו. לא הרבה שפים יגיעו עד אליכם ויסכימו לערוך את האירוע אצלכם בבית.
    • האם יש לו מגוון סוגי תפריטים?– הסצנה הקולינרית רחבה ויש מגוון מנות מכל מטבחי העולם. בהתאם, רצוי לשאול את השף אילו מנות מיוחדות הוא מציע ושיסביר לנו על מנות שאנחנו לא מכירים. כמו כן האם יש מחיר שונה עבור כל תפריט? שף מקצועי ידע להציע לנו מגוון תפריטים בהתאם לטעם שלנו ולכיס שלנו.
    • האם אנשים נתנו לו דירוג? – הדרך הכי טובה לבדוק שף מבחינת מקצועיות ושירות היא לסקור את מה שאומרים עליו אנשים אחרים שעברו אתו את החוויה. כיום, ניתן לחפש את השם שלו בגוגל או בפייסבוק (במקומות אלה לא ניתן לערוך תגובות), שם נמצא את חוות הדעת הטובות ביותר. בנוסף לכך, שף שיש לו ניסיון יעלה מכתבים ששלחו לו לקוחות שלו וניתן להתרשם גם מהם.

    שורה תחתונה 

    כשאנחנו רוצים לעשות הזמנת שף הביתה, חשוב לשאול את השאלות הנכונות, לדעת שיש מבחר מנות ותפריטים ולבדוק המלצות בצורה טובה, כמובן שמעבר לכל זה הרושם הראשוני הוא הכי קובע וכדאי שיהיה לנו חיבור טוב ומחויך על מנת שהאירוע יהיה מיוחד.

    אם אתם רוצים להזמין שף הביתה, אך חוששים או לא ברור לכם איך מתבצע התהליך, צרו קשר עוד היום עם השף ניסן מוכתר בעלי “שף בוטיק”. בזכות שיתוף פעולה זה ניתן יהיה להתאים לכם אירוע בהתאמה אישית שיענה על כל משאלות לבכם!

    הזמנת שף פרטי הביתה

    האם חשבתם אי פעם לגוון את ארוחת הערב המסורתית של קבוצת החברים שלכם? לשנות את תפריט החג או להשקיע באירוע משפחתי מיוחד, עם אוכל שבושל על ידי טובי המקצוענים בתחום האוכל? ובכן, אם עד היום חשבתם שאוכל גורמה הוא מנת חלקם של עשירים בלבד, חשבו שנית! בשנים האחרונות, משפחות ישראליות מן השורה בוחרות להשקיע משאבים רבים כדי להפוך את המפגשים שלהן למשודרגים קולינרית, עם הזמנת שף הביתה. זו יכולה להיות הפתעה או מסיבה מתוכננת מראש, כך או כך הזמנת השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”, משדרגת כל אירוע והופכות אותו לחוויה של ממש.

    הזמנת שף הביתה: הסיבות להשקיע בכך 

    בכל הזמנת שף הביתה ישנם כמה וכמה יתרונות, שיכולים להפוך מפגש חברתי לאירוע של ממש. בין היתר, אתם יכולים ליהנות מההיבטים הבאים:

     

    • תפריט חדשני – גם אם אתם מאוד אוהבים את האוכל הקבוע של אמא או סבתא, כיף לגוון לפעמים. השף יציג לכם רשימת מתכונים חדישים שירעננו את שולחן המפגש שלכם ויצרו את חוויה הטעימה ביותר לכל אירוע.
    • התאמה אישית – כל אורח במסיבה שלכם יוכל לקבל מנה שמתאימה לחיך שלו. בין אם מדובר על הילדים, האלרגיים ואפילו על צמחונים וטבעוניים. אתם רק צריכים להסתייע בשף כדי לאפשר לכולם לטעום מנות מיוחדות וטעימות.
    • הפקה מהנה – רוב המשתתפים באירועים מסוג זה מעולם לא חוו את הבישול המקצועי מאחורי הקלעים ולכן הצצה אל עולם המטבחים יכולה להיות חוויה חד-פעמית מרגשת, בה אתם לומדים להכיר איך נראה בישול מקצועי.

     

    קולינריה מושקעת במרחק נגיעה

    אין שום סיבה מדוע לא תקבלו את ארוחת החג או הכינוס החברתי המיוחד ביותר. כיום, הזמנתו של שף הביתה היא הדרך הטובה ביותר ליצור אירועים פרטיים בחלל שאתם אוהבים ומכירים. כמו כן, היתרון הגדול ביותר של הזמנת שף פרטי הוא העלות. ניתן למצוא שירותים אלו בעלות נוחה לכל כיס שתהפוך את האירוע שלכם לחגיגה מהנה. אתם רק צריכים לבחור את השירות המתאים לכם ביותר, כמו גם איש מקצוע מנוסה ומרשים, כדי להתחיל לתכנן.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל