השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שף פרטי הביתה

    שבו בנחת במקום ישיבתכם ודמיינו את התרחיש הבא – אתם יושבים בביתכם, מבצרכם האישי, ואוכלים מנת גורמה בניצוחו של שף. מטבחכם הופך ליום אחד למסעדה מפוארת ואתם הופכים ללקוחות, בביתכם. נשמע נהדר? הזמנת שף פרטי הביתה אינו תרחיש מופרך או פנטזיה מרוחקת אלא תרחיש בר ביצוע. וכדי לעשות זאת ובהצלחה, עליכם להזמין חברת שף מקצועית ומנוסה, כמו חברת שף בוטיק, המתמחה בחוויות קולינריות נהדרות ומרנינות.

    שף פרטי הביתה – היתרונות

    תוהים אם קורצתם מהחומר שמתאים לו להזמין שירותי שף פרטי הביתה? שירותי השף יספקו את היתרונות הבאים –

    • מתפנקים ונהנים – זו לא בושה לעצור את מרוץ החיים המייגע ולזכות למעט פינוק. ארוחת שף ביתית תאפשר לכם לזכות למנוחה המתבקשת מהמטבח, לשבת בנחת מסביב לשולחן וליהנות מארוחה טעימה ונהדרת ששף מקצועי הכין. יאמי!
    • נרגעים באירוע – אתם מארגנים אירוע ביתי אינטימי? אתם לא חייבים לעמול על ההכנות ולעמוד עד השעות הקטנות של הלילה במטבח כדי להספיק להכין את כל המטעמים. הזמנת שף פרטי לביתכם שיתפעל את האירוע בזמן אמת תבטיח לכם מטעמים טריים. אירוע שכזה ישודרג במידי הודות לנוכחותו של השף. כך אתם זוכים לרגעי נחת מבלי לפגום באיכות הקולינרית. WIN-WIN.
    • לומדים ומיישמים – סדנת בישול המגיעה ישירות אליכם הביתה תאפשר לכם להתעמת עם הפחדים העמוקים ביותר שלכם – הפחד מן הסירים והמחבתות, כמויות ומשקלים, תבלינים וטעמים. בסדנת הבישול תוכלו להיוועץ בשף הפרטי, ללמוד על מיומנויות בישול בסיסיות ועוד. גם המתקדמים ביותר בחבורה, שנחשבים לבשלנים חובבנים, יוכלו להעלות את רמת עבודתם בסדנת הבישול וללמוד מיומנויות מתקדמות, לגוון את התפריט היומי שלהם וכן הלאה.

    מיומנו של שף פרטי שמגיע עד לבית שלכם

    המילה שף לקוחה מעולם המטבח הצרפתי ופירושה הוא ראש המטבח. מדובר בתואר שהחל להתהוות במאה ה-19 לאחר שקולינריה נהפכה למקצוע והחל להתבסס לו מטבח גורמה. הכשרתו של השף כוללת הכשרה מעשית ועיונית במלאכת הבישול. השף אינו אחראי רק על ההיבטים הקולינריים של הכנת האוכל, אלא עשויים לעסוק גם בניהול המטבח על צדדיו הכלכליים. בארץ, תרבות הקולינריה ומעמדו של השף החלו להעלות בשנים האחרונות וכיום ישנם מספר מוסדות השכלה מובילים שבהם ניתן ללמוד מטובי השפים בארץ על המלאכה הטעימה.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל