השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שף פרטי עד הבית המלצות

    המלצות הן השיטה הנכונה והבדוקה ביותר על מנת למצוא משהו טוב באמת. לא סתם אומרים שהמלצה שווה זהב ורבים מאנשי המקצוע יעשו הרבה בשביל להשיג המלצות טובת רבות על העסק שלהם, השירות או הרעיון. שף פרטי עד הבית המלצות גם אותו נגלה על פי הדברים שכותבים ואומרים עליו ברשת החברתית וגם בין חברים ובני משפחה. שף בוטיק הינה חברה אשר מציעה הכנה של ארוחות שף איכותיות ומגוונות אשר מתאימות לסוגים שונים של אירועים. ניתן להזמין גם בתור קייטרינג, ארוחה אישית בבית הפרטי ועוד.

    שף פרטי עד הבית המלצות – איך מוצאים?

    ברשת החברתית אפשר למצוא מידע, בכל נושא או רעיון שאתם מחפשים. אם אתם מחפשים חברה איכותית אשר עוסקת בהכנת מזון גורמה, אפשר פשוט להיכנס לאתר של החברה ולהגיע לתג של ההמלצות. כל חברה שמכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה תציג את כל ההמלצות שלה לאורך זמן לטוב או לרע. כדאי לחפש המלצות מהזמן האחרון שכן לעיתים המצב משתנה לטובה או לרעה.

    כל מי שמבין באוכל יודע שישנם כמה דברים שאי אפשר לעבור עליהם לסדר היום:

    • טריות המזון – אוכל חייב להיות מוגש טרי ורענן. ניתן מיד להרגיש במזון שעמד במקרר זמן רב ולא הוכן באותו היום.
    • איכות חומרי הגלם – כל שף שמכבד את הסועדים מכין את המנות רק מחומרי גלם איכותיים בלבד. בחירה בחומר גלם לא איכותי עשויה להביא לתוצאות לא משביעות רצון מצד הלקוחות.
    • הגשה – חלק חשוב מאוד מכל העניין היא ההגשה, שכו היא מהווה הוכחה למקצועיות של השף. ואחרי הכול אנחנו אוכלים קודם עם העיניים אז חשוב מאוד להפגין שליטה גם בנושא העיצוב.

    אדיבות היא חלק שמגיע כבונוס על מקצועיות. מומלץ לבחור רק בבעל מקצוע אשר ידוע בהתנהגותו האדיבה וסבר הפנים שלו.

    חולקים את הידע

    כל בעל מקצוע שמגיע לביתכם יוכל גם ללמד אתכם מעט אודות התחום שבו הם עוסקים. גם שף שמגיע לביתכם ישמח לשתף אתכם במידע מהתחום שלו. תמיד נחמד לשמוע סודות מהמומחים בדבר. כמובן שהוא לא יגלה לכם את כל הסודות ותיאלצו ליהנות מהאוכל מבלי לדעת אותם.

    מחפשים אחר שף פרטי עד הבית המלצות? כשאנחנו רוצים להזמין שף שירים לנו את האירוע, בין אם זה אירוע חברתי, אירוע רומנטי או סתם כי אנו מתעצלים לבשל ובא לנו להתפנק, חשוב לבחור שף שיש עליו מגוון המלצות ויש לו ניסיון בתחום. בנוסף אחד הדברים החשובים ביותר לפני שאנחנו בוחרים שף, הוא שיהיה לו מגוון סוגי תפריטים. לשם הפקת ערב נעים, איכותי ובעיקר – טעים, יש לפנות אל השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”.

    שף פרטי עד הבית המלצות: מידע על תפריטים

    • תפריט שף חלביתפריט חלבי יכיל בתוכו מנת פתיחה, מנה ראשונה ומנה עיקרית. כשאנחנו מזמינים שף ואנחנו רוצים להשקיע בארוחה, חשוב להקפיד שיהיה שפע של אוכל וכמובן ברמה גבוהה.
    • תפריט ברביקיו – תפריט ברביקיו מתאים למגוון אירועים, מסיבות יום הולדת, ישיבה עם חברים טובים, אירועים קטנים וסתם אם בא לנו ארוחת בשרים טובה שמכינים לנו אותה בבית.
    • תפריט דינאמי – שף פרטי עם תעודות, ידע להרכיב לנו תפריט דינאמי ומיוחד בדיוק עבורנו. לא תמיד אנחנו בעצמנו יודעים מה הכי טוב בשבילנו, לכן חשוב להתייעץ טלפונית עם השף ולדעת מה האופציות שעומדות בפנינו.

    טיפ חשוב !

    לפני שאתם בוחרים שף לאירוע שלכם, כדאי לבדוק מה כולם אוהבים ואז לשאול את השף אם יש לו
    מנות בקומבינציות שאנו מבקשים, על מנת שכל האורחים שלנו יהיו מרוצים! בנוסף, חשוב לשאול אם יש אפשרות להכין את האוכל מראש, או שהכנת הארוחה מתבצעת בבית שלנו. אם אנחנו לחוצים בזמן מומלץ להזמין ארוחה מראש. אם אנחנו רוצים לראות את השף מבשל לנו ולחוות את שירות של מסעדה כמו בבית, אז כמובן מומלץ להזמין ארוחה בהכנת ביתית.

    שורה תחתונה

    כשאנחנו מחפשים שף מומלץ שיגיע אלינו הביתה חשוב שיהיו לו מגוון תפריטים שיתאימו לכל הסועדים, בנוסף כדי לקרוא חוות דעת על השף וללמוד על הניסיון שלו דרך תמונות ולקוחות ממליצים.

    אם חשוב לכם שהערב שלכם יהיה מוצלח ומקצועי, שהאוכל יהיה ברמה הגבוהה ביותר ובול
    בזמנים שאתם מתכננים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ולתכנן ביחד את האירוע שלכם!

    שף פרטי עד הבית מומלץ

    עד לפני כמה שנים החיים שלנו היו רוויים ביציאות, מסיבות ומפגשים המוניים. במרץ 2020, פרצה הקורונה בישראל ושינתה את כללי המשחק. אמנם כיום אנחנו כבר אחרי סגרים רבים והקורונה מאחורינו, אבל אי אפשר להתעלם מההשפעה האדירה שלה על חיינו. אחת ההשפעות, הוא שהבילויים האהובים עלינו נכנסו הביתה. למשל, אם בעבר היינו אוהבים לחגוג אירוע במסעדה, אלא שהיום מקובל מאוד לחגוג בבית. חגיגה בבית אינה חייבת להיות פשוטה ומשעממת, ישנם רעיונות מגניבים ומהנים שאפשר דרכם לחגוג בבית, למשל, הבאת שף פרטי. אם לאירוע הא שלכם, אתם מחפשים שף פרטי עד הבית מומלץ, אין ספק שהבחירה בניסן מוכתר, הידוע בשמו ניסן- שף בוטיק, הוא ללא ספק הבחירה הנכונה עבור האירוע שלכם.

    מדוע שף פרטי עד הבית מומלץ

    ישנן סיבות רבות מדוע שף פרטי עד הבית מומלץ. ראשית, היחס האישי. במסעדה, שהתקשורת בין הלקוח לשף עוברת דרך לא מעט גורמים, כאן, המנה עוברת מידי השף היישר ללקוח. כיוון שהשף יכול לראות את הבעות הפנים ולשמוע את הביקורת של הסועדים בעודם אוכלים, אין ספק שההשקעה שלו תהיה גדולה יותר וכמובן הוא יעניק המון אהבה למנות שהוא מכין. דבר נוסף, הוא הנוחות שבית. אין ספק שמרגישים בנוח הרבה יותר בבית, גם אם זה לאירוע כמו שף פרטי. אפשר להרגיש בנוח ללכת לסלון, לצאת למרפסת או לגינה, מבלי שהדבר יראה מוזר או חריג ובאופן כללי התחושה הכללית היא הרבה יותר נינוחה בבית. דבר אחרון, כשבוחרים שף עד הבית, יש פחות מקום לטעויות. מתאמים איתו את התפריט שהוא יתאים לכולם, והאוכל כולו מבושל בעת האירוע, בניגוד למסעדות שהאוכל יכול להיות מבושל טרם הסרוויס.

    כמה מילים על השף

    ניסן- שף בוטיק, הוא שף פרטי על הבית מומלץ ביותר. רבים מהממליצים שיבחו וכתבו שהאוכל שהוא מכין הוא יוצא מן הכלל, שהוא משתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, יוצר תחושה נעימה בבית ונותן שירות שהוא מער למצופה. כל אלה, הופכים את השף ניסן מוכתר לשף בעל מוניטין גבוה.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל