השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שף פרטי מומלץ

    כל בעל מקצוע אשר מגיע אלינו הביתה בוודאי עבר איזו שהיא סלקציה מקדימה לפני שהחלטנו להזמין דווקא אותו. זה יכול להיות אינסטלטור, זגג או אפילו נגר. גם שף פרטי מומלץ לבדוק לגביו ואת זאת ניתן לעשות על ידי חיפוש של המלצות באתר האינטרנט שלו או ברחבי הרשת. אפשר כמובן גם להתייעץ עם חברים ובני משפחה קרובים אשר מבינים בנושא. שף בוטיק מציעה מגוון של ארוחות שף עד הבית, לאירועים ולכל מקום אחר. ניתן לקבוע מה הסגנון הרצוי ולערוך אירוע שמלווה במנות איכותיות מעשה ידיו של שף.

    שף פרטי מומלץ – איך מוצאים?

    שף פרטי מומלץ תוכלו לחפש ברשת האינטרנט, ברשתות החברתיות או על ידי המלצות של חברים שהתנסו בחוויה. אפשר לגגל את שם החברה ולקבל את כל המידע הנחוץ על מנת להחליט אם להזמין אותו או להמשיך לחפש.

    להלן, כמה שיטות שניתן להשתמש בהן:

    • אפשר להתקשר אל החברה ולבקש להגיע לטעום את המנות על מנת להיות בטוחים.
    • ניתן לשאול את בני הבית והמשתתפים האחרים מה בא להם לאכול ועל פי זה לקבוע את מי להזמין.
    • כאמור, רשת האינטרנט מספקת את כל המידע בכל נושא. אפשר לגלוש ולמצוא נושאים רבים שעשויים לסייע בהחלטה.
    • נסו לאתגר את השף שלכם ושאלו אותו על סוגי מאכלים שונים. אם הוא מהסס או לא בטוח או לחילופין לא מציע מנה חילופית נראית לכם מפתה אז אולי אין לו מספיק ניסיון.

    רגישויות למזון

    ארוחת שף בבית היא פינוק נהדר ומומלץ, אך יש דבר שכדאי לבדוק לפני שמזמינים שף שיבשל לכם בבית. אם יש מישהו מבני הבית אשר רגיש למזון מסוג מסוים יש ליידע את השף אודות הנושא ולהבטיח שהמנות לא תהוונה סיכון כל שהוא. אפשר כמובן לבקש מנה מיוחדת לאדם אשר רגיש למזון מסוג מסוים. כיום, ניתן למצוא תחליפים לכל דבר מזון מבליל התפשר על האיכות או הטעם של האוכל. אין כל סיבה להתפשר ומומלץ לפנות אך ורק לחברה בעלת ניסיון ומקצועית מספיק על מנת לעמוד בציפיות שלכם.

    כשאנחנו מחפשים שף פרטי מומלץ חשוב להתייחס למגוון פרמטרים חשובים. כדי שנעשה בחירה נכונה והיא תהיה הכי טובה עבורנו, מומלץ להסתכל בחוות דעת של לקוחות שכבר הזמינו אותו, איך היו החווית שלהם ועד כמה הם מרוצים. יש כמה דברים חשובים שכדאי לבדוק לפני שאנחנו מקבלים החלטה לגבי השף. מתכננים אירועי ייחודי? מחשפים אחר שף פרטי יצירתי ובעל ניסיון? צרו קשר עם השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”.

    שף פרטי מומלץ – מה צריך לבדוק?

    • חוות דעת אמיתיות– חשוב לבדוק את אמינותן של חוות הדעה והשף לא מעלה חוות דעת מזויפות, יש 2 דרכים טובות לבדוק זאת:
      להסתכל באתר של השף ולבדוק תמונות אותנטיות עם לקוחות ומכתבי תודה.
      2. לחפש בגוגל את שם השם ולקרוא את חוות הדעת בגוגל.
    • ותק וניסיון השף – אחד הפרמטרים החשובים ביותר שאנחנו צריכים לקחת הוא ותק וניסיון השף בתחום הקולינריה, נכון יש גם שפים שהם ללא ניסיון ויכולים לעשות עבודה מעולה, אך שף עם ניסיון ידע להפיק לנו אירוע ברמה גבוהה, עם תפריט מיוחד ובהתאמה אישית.
    • “תיק עבודות” של השף – קודם כל, שף שמכבד את עצמו יסביר בצורה טובה ונכונה על מנות, דבר נוסף שחשוב הוא להסתכל על תמונות של המנות מאירועים, בדרך כלל התמונות יופיעו באתר של השף, או באינסטגרם. דרך התמונות נוכל לקבל רעיונות על מנות שנרצה להזמין וגם נוכל להתרשם מהיצירתיות והכישרון של השף.

    אז איך נעשה זאת נכון?

    כשאנחנו מחפשים שף פרטי לאירוע שלנו, חשוב לשים דגש על מגוון פרמטרים, מניסיון השף, חוות דעת מדויקות, תיק עבודות וכמובן שירותיות ואנרגיות חיוביות שלו.

    אם חשוב לכם לקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר, עם מנות גורמה מיוחדות ותפריט מותאם אישית רק לכם, אני מזמין אתכם ליצור קשר עוד היום ונתכנן ביחד את האירוע שלכם, בחיוך כמובן.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל