השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    ארוחת שף פרטית

    כל אחד ואחת יודעים שאוכל הוא שפה, ודרכו ניתן להגיע אל ליבם של האנשים שאתם מעוניינים בקרבתם. השף הוא במקרה הזה רק הכלי שבעזרתו תייצרו אירוע מרגש וטעים בביתכם הפרטי ותחלקו אותו עם בן /בת הזוג שלכם. ארוחת שף פרטית בבית יכולה להתקיים מסיבות רבות, רשמיות או שלאו דווקא. שף בוטיק מבטיחה ומקיימת ארוחות איכותיות בסגנון הייחודי שלכם שיוכנו על ידי שף מדופלם. מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא זה.

    ארוחת שף פרטית בבית שלכם עם תפריט עשיר

    כל מסעדה מציעה תפריט מסוים שבמקרים רבים לא משתנה במשך זמן רב. ישנן מסעדות אשר מגישות אוכל פשוט, עממי וטעים ויש גם מסעדות גורמה יוקרתיות אשר כל מנה בהן היא יקרה ומושקעת. ארוחת שף בבית מהווה יתרון כיוון שניתן לשלוט בתפריט אשר יוגש במהלכה. את התפריט אפשר לקבוע אגב פגישה עם השף שיציע את מרכולתו ויספק מגוון של אפשרויות שאפשר גם לשלב ביניהן.

    שימוש בחומרי גלם איכותיים יבטיחו הנאה מלאה מן הארוחה ובסיומה יוגש גם קינוח על פי בחירתכם. כל המזון יוכן במטבח הפרטי ללא התפשרות על אף פרט במהלך ההכנה. כלי בישול מקצועיים אשר לא מצויים בביתכם יובאו למקום על ידי השף. אין כל הבדל אם מדובר בדרום הארץ או במרכזה, השף הפרטי יגיע לכל מקום אליו הוא יוזמן ויתקין לכם ארוחה מהסרטים.

    ארוחת שף פרטית כשרה במחירים משתלמים

    אירועים רבים נחגגים תחת כיפת השמיים או במקום מקורה ואחד האלמנטים החשובים ביותר הוא הקייטרינג. איכות הקייטרינג נקבעת על פי מספר גורמים שכל אחד מהם חשוב בפני עצמו. ראשית יש לבחור בחברה מקצועית אשר יש לה ניסיון, הניסיון קובע הרבה וכדאי לחפש המלצות על החברה. שנית יש להגיע לטעימות בטרם האירוע. כל חברה רצינית המציעה ארוחת שף פרטית מאפשרת ללקוחותיה להגיע לטעימות ולהחליט אם לבחור בקייטרינג. כדאי גם להבין מה הקונספט של החברה בשביל להבין אם היא מתאימה לאנשים שאמורים להשתתף באירוע שלכם. בסופו של דבר כדאי לבחון את ההתייחסות של הצוות. אדיבות היא לא מילה גסה וכדאי לבחור באלו שמיחסים אליכם בנימוס.

    ארוחת שף פרטית – מה הערך המוסף?

    ארוחת שף פרטית היא דרך נהדרת לפתוח לארגון של ארוחה מיוחדת עבור היקרים לנו, בין אם זה אירוע רומנטי או משפחתי ארוחת שף באווירה אינטימית ומצומצמת תיתן לנו ערך מוסף שיהיה קשה לנו לקבל במסעדות ויש לכך כמה סיבות טובות. מעוניינים גם אתם להשתתף בחוויה קולינרית זו? צרו קשר עוד היום עם השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”.

    1. מנות גורמה – בבית שלכם.
      כמה פעמים יצא לכם לאכול ארוחת גורמה בבית שלכם? ולא אנחנו לא מדברים על חביתת הירק המיוחדת שלכם. למעשה, כאשר אנחנו עושים ארוחת שף בבית שלנו, הארוחה מקבלת צבע שונה ומיוחד שאנחנו לא רגילים לראות בנוף חדר האוכל שלנו – וזוהי ללא ספק חוויה בלתי רגילה.
    2. שירות אישי.
      כמה פעמים יצא לכם לאכול במסעדה ולראות את השף של המסעדה מבשל לכם? התשובה לכך היא כנראה “אף פעם לא”. כששף ברמה גבוהה מגיע אלינו הביתה, אנו חווים את הדרך שהוא מבשל בה ואת מגוון המנות הצבעוניות. מדובר, ללא ספק, בחוויה מיוחדת שניקח אותה גם לאחר שהערב יגמר.
    3. ערב רומנטי.
      אין לכם רעיון מעניין ליום ההולדת? לא יודעים איפה לחגוג את יום האהבה? להזמין שף פרטי הביתה יכול להיות פתרון נהדר עבורכם, אם אתם רוצים להפיק לאהוב ליבכם אירוע מיוחד שהוא לעולם לא ישכח, עם טעמים שיהיו שמורים רק לכם וכל זה באווירה פסטורלית ומיוחדת, ארוחת שף יכולה להיות אטרקציה מצוינת לחגוג את הזוגיות שלכם.

    שף פרטי – זה מה שהולך היום

    ארוחת שף פרטי כבר מזמן הפכה להיות קונספט ששגור אצל כל חובבי הקולינריה והפנאי. לא עוד אירוע שכולנו רגילים אליו, לא עוד מלצר עייף במסעדה ומנות גורמה מיוחדות אצלנו בסלון – מי יכול לסרב לזה? אם אתם מתלבטים לגבי ארוחה מיוחדת שאתם רוצים לעשות, אטרקציה טובה לאירוע רומנטי או שבא לכם ארוחת שף ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ והתאמה אישית של אוכל ברמה הגבוהה ביותר שתגרום לכם ללקק את הלשון.

    ארוחת שף פרטית בטבע

    בכל סוף שבוע, ערב חג או יום הולדת מיוחד, אתם והאנשים היקרים לכם רוצים לבלות יחד, ולעשות זאת בסטייל. במקום לחפש שעות ארוכות את המסעדה הכי טרנדית ומעניינת בשכונה, אתם יכולים להפוך את הבית הפרטי שלכם למסעדת שף לערב אחד. הטרנד הכי חם של השנים האחרונות זולג אל תוך קירות הבית הפרטי ומאפשר לכם להשקיע ולהזמין ארוחת שף פרטית, עד לבית שלכם. כל אחד ואחד מהחברים והאהובים שלכם יכול להגיע לאירוע ולהנות מהאווירה הכי מיוחדת ומהאוכל הכי טעים, רק כי בחרתם להשקיע בהזמנת ארוחת שף פרטית. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אל השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”. 

    ארוחת שף פרטית – לכל אירוע או חגיגה 

    מבין כל היתרונות שיש להזמנת ארוחת שף פרטית לבית שלכם, ניתן למנות:

    • מגוון – את היצע המנות אתם יכולים לקבוע, בהתאם לסגנון האירוע ולמשתתפים בו, כדי ליצור את חווית הסעודה הכי טעימה.
    • התאמה – גם אם יש לכם חברים טבעוניים או צמחוניים, אתם יכולים לבקש מהשף להכין להם מנות אישיות טעימות להפליא לכל המשתתפים.
    • הצגה – הפלא הכי מיוחד של ארוחת שף פרטית הוא הבישול עצמו. לא בכל יום המטבח שלכם הופך למסעדה ולכן אתם מוזמנים להנות מהרגע ולחזות בתהליך הבישול מתחילתו ועד לסופו – כולל אפשרות לשאול שאלות ולשוחח עם שף מיומן ומנוסה בתחומו.

    שיחת הטלפון שתהפוך כל אירוע להצלחה מסחררת

    כדי לאפשר לכם להוציא לפועל את האירוע הביתי הכי מושקע והכי מקצועי, מומלץ ליצור קשר עם השף המתאים. אמנם לניסיון המקצועי יש חלק בלתי מבוטל בהחלטה שלכם, אך יחד עם זאת אתם רוצים לבחור במנות שיקלעו לטעם המשתתפים באירוע. ולכן, מומלץ לבחון ראשית לכל את התפריט אותו מציע השף, כולל כל מנות הפתיחה ואם ניתן, גם את הקינוחים. במקרים רבים כדאי אפילו להשקיע זמן ולחפש חוות דעת נוספות, שיכולות לגלות לכם מה היא מידת ההצלחה של האירועים אותם מפיק השף. אל תחששו לשאול, לשתף ולקחת חלק פעיל בהפקת האירוע, כי רק כך תצליחו ליצור את התפריט המושלם לאורחים שלכם.

    ארוחת שף פרטית לזוג

    מתי פעם אחרונה כשיצאתם ביליתם בבית? כן כן ממש כך. לבלות בתוך הבית שלכם. תציירו את זה, ארוחת שף פרטית בבית שלכם, עם השף הפרטי שלכם שיבשל רק לכם בתוך המטבח הפרטי שלכם את הארוחה שאתם אוהבים. עכשיו אחרי שציירתם את זה צרו קשר עם השף ניסן מוכתר הבעלים של שף בוטיק. כי מגיע לכם להתפנק מידי פעם בבית מהכנת ארוחת שף פרטית .

    איך זה עובד?

    הכל התחיל אי שם במאה- 19, אז התחיל להתבשל לו המונח אותו אנחנו מכירים כולם כ- chif והוא תואר הניתן לכל המתמחים במה שקרוי המטבח העילי ומקבלים את התואר- שף דה קוויזין. אז היום מקצוע השף קיבל מקום של כבוד כאחד המקצועות הנחשבים בעולם. ועם שפים ידועים מנהלים צוות עובדים במטבחים הנחשבים בעולם או במסעדות יוקרה משלהם או של אחרים. נותנים את הטון לארוחה המתבשלת. והחידוש הפעם מהעולם הקולינרי עבורכם קהל הסועדים, להנות מארוחת מלכים כמו מלכים בבית המלוכה שלכם עם השף הפרטי שלכם. הטרנד המפנק הזה תופס תאוצה במיוחד מאז שנת 2020 בה מצא כל העולם את עצמו יותר בתוך הבית. זה לא אומר שאי אפשר להמשיך ולהתפנק בתוך הבית ולא משנה מה הסיבה לאירוע שלכם, ארוחה זוגית רומנטית, ערב משפחתי, יום הולדת, קייטרינג לאירוע קטן משתתפים. החגיגה הקולינרית נמשכת. רוצים גם אתם להנות בבית מהכנת ארוחת שף פרטית, הנה כמה נקודות לשים עליהם לב:

    • אחת מהפריבלגיות מהן אתם יכולים להנות מארוחת שף פרטית היא גם להזמין את התפריט הפרטי שלכם לארוחה. לפני שאתם בוחרים שף לארוחה פרטית בידקו שהשף שלכם מכין את תפריט הארוחה שלכם. ישנם שפים המתמחים רק בסגנון מסוים
    • אם אתם רוצים פשוט להנות מבילוי של ארוחת שף פרטית בבית ופתוחים לרעיונות השף, עדיין חשוב שתבקשו מהשף שלכם את מנות התפריט אותו הוא מציע, מתוכן אתם יכולים לבחור את הארוחה המושלמת שלכם לחוויה הקולינרית שלכם בתוך הבית
    • כדי לדעת שבחרתם את השף הנכון שיכין לכם ארוחה קולינרית שתהיה חגיגה לחיך אתם חייבים לעשות חיפוש קצר ברשת בכדי לקבל קצת התרשמות ולראות מה כותבים בהמלצות לחיוב וגם לשלילה. חוץ מזה פשוט לבקש המלצות ברשתות החברתיות על השף שבחרתם. ופשוט להכנס לאתר הבית של השף ולראות את כרטיס הביקור של השף שלכם והמלצות לקוחות

    הטעם שיזכר לתמיד

    ארוחת שף עד הבית היא ליצור את הזיכרון הפרטי האינטימי משפחתי שלכם. לצאת ולאכול במסעדה או בית קפה כל אחד עושה זאת מידי יום כל יום, אבל להביא את המטבח הקולינרי אליכם עד הבית, זאת כבר חגיגה קולינרית ודרך מקורית לבילוי עם האנשים האוהבים עליכם. השף המצליח והבנלאומי ניסן מוכתר המנהל את שף בוטיק יכין לכם ארוחה מושלמת בסגנון שאתם אוהבים לאירוע הפרטי שלכם. השף ניסן מוכתר למד מהשפים הגדולים ברחבי העולם גילה את סודם של מטבחים קולינאריים ניסתרים משובחים וייצג בכבוד את ישראל בתחרות הבנלאומית  בלוקסמברוג בה זכה במקום הראשון מבין- 30 ארצות. הכנסו לאתר השף ניסן מוכתר והזמינו את הארוחה הבאה לאירוע הפרטי שלכם.

    ארוחות שף פרטיות בלופט

    חוגגים יום ההולדת מרגשת בקרוב? רוצים לארגן לבינכם או ביתכם בר או בת מצווה שלא ישכחו? הלידה קרבה ורוצים להפיק ברית מילה מושקעת? אין ספק, שכל אחד מאלו, הם סיבה למסיבה. ישנן דרכים רבות לחגוג אירועים אלה, למשל, אירוע מצומצם בבית, מסעדה נחמדה, אולם או מועדון ריקודים ועוד. אבל האם אתם חשבתם אי פעם על ארוחות שף פרטיות בלופט? ובכן, גם אם כן וגם אם לא, אנחנו חושבים שזה רעיון נהדר. ארוחות אלה הן מצד אחד ביתיות ונעימות, ומצד שני האוכל שמוגש שם הוא ברמה מאוד גבוהה וניתן לבחור את התפריט על פי טעם אישי. אם אתם מדמיינים את האירוע הבא שלכם כארוחת שף פרטית בלופט, ניסן- שף בוטיק, ללא ספק יביא לכם את החוויה עליה אתם חולמים.

    מדוע לקיים ארוחות שף פרטיות בלופט

    ארוחות שף פרטיות בלופט הינן פתרון מצוין לאירוע שהוא מצומצם וביתי, אך שעדין ניתן להתארגן בשבילו יפה ושהאורחים יהיו חלק מאירוע נכבד. בדרך כלל, בלופט, שזו עליית גג, יש בריזה נעימה, נוף נחמד אל העיר ואווירה ביתית מצד אחד אך יוקרתית מצד שני. כמוכן, כשמזמינים שף פרטי, לא יהיו הפתעות. בונים איתו את התפריט לפני, והוא מגיע עם הכמויות המדויקות של חומרי הגלם, ומכין את הכול במקום כך שהאוכל טרי וחם. בנוסף, בניגוד למסעדה בה אין קשר לשף, כאן הוא ממש חלק מהאירוע, והוא יוכל להסביר על כל מנה, לענות על שאלות שקשורות בה וכמובן הקרבה של השף אל האורחים תוסיף את מגע האהבה למנה, היות והוא רואה וחווה אותם, וללא ספק אוכל שמכינים באהבה- מרגישים זאת.

    מי הוא השף הפרטי

    ניסן – שף בוטיק, הוא שף פרטי לאירועים. הוא מקיים ארוחות שף פרטיות בלופט, בבית, בחלל אירועים ואיפה שרק תרצו. ניסן מוכתר, החל את דרכו בגיל 12 במסעדה של סבא שלו, וכבר אז הבין שהוא רוצה לעסוק בתחום למשך חייו. הוא התמחה במטבח של מלון הילטון הנחשב בתל אביב, היה שף במסעדות יוקרה ואז החליט שהוא רוצה להגשים חלום ולעשות ארוחות שף ביתיות.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל