השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שף פרטי עד הבית מחיר

    לאכול במסעדת שף זו חוויה טובה, אין ספק, אבל ארוחת שף מפנקת מבלי לצאת מהבית זו חוויה אחרת לגמרי.

    מעטים אלו שיסרבו לכם לארוחה במסעדה טובה באחת הערים התוססות בארץ, אך לפעמים, בארוחה אינטימית רק עם בן או בת הזוג שלכם, אצלכם בבית או בחופשה בעזרת שף משדרגת את החוויה.

    בעידן שלנו, בו יש אפשרת להזמין הביתה כמעט כל דבר, כך הפכה להיות שם דבר גם הקולינריה בבית.

    בתקופת הקורונה, שף פרטי עד הבית לארוחה זוגית, אירועי שמחה וכדומה, קיבלו תאוצה והפכו לטרנד בסצנה הקולינרית המהדהדת בביתם של רבים בישראל.

    במאמר הבא נספר לכם איך הזמנת שף פרטי עד הבית למגוון אירועים שונים, מוסיף להיות חוויה סוחפת, קולינרית ומהנה, ואם זה לארוחות זוגיות היא מוסיפה להיות אינטימית ומחברת.

    הזמנת שף הביתה

    להזמנת שירותיו של שף שמגיע עד לבית שלכם יש המון סיבות.

    כמעט בכל אירוע חגיגי, שלנו או של קרובים שלנו, נמצא שולחן מלא באוכל טוב. הנה חלק מהאירועים שאפשר להפיק את מירב הטעם על ידי הזמנת שף עד הבית:

    לזוגות – ארוחה זוגית בבית על ידי שף פרטי היא חוויה סוחפת ומומלצת! הזוג נמצא בחוויה קולינרית בבית שלו. וגם, אחרי ארוחה טובה תמיד טוב ליפול על הספה.

    הצעות נישואין –  החגיגה האידיאלית לשף פרטי שיגיע אליכם עד הבית ויפתח לכם שולחן מטעמים לכלל האורחים עם שירות אישי במיוחד. הצעות נישואין הפכו לאירוע מצומצם, אפשר לקרוא לו “טרום חתונה”, בביתם של הזוג.

    ארוחות גורמה – רעיון נפלא לחוויה נהדרת. שף פרטי המגיע עם תפריט בשבילכם, בבית שלכם,  ושם דגש על הדברים שהכי התחברתם אליהם.

    ועוד – הרי אין לזה סוף, החגיגות ממשיכות ומגוונות כך שתמיד נרצה לחגוג על בטן מלאה כחלק מהחוויה.

    ניסן מוכתר, שף מוצלח שיגיע לבית שלכם לארוחות מפנקות

    ב-6 שנים האחרונות, ניסן הוזמן מאות פעמים אל בתיהם של אנשים כדי להכין להם ארוחות גורמה, בשרים, מתכונים אישיים ומכל הטוב שבקולינריה.

    רוצים לשמוע עוד עלינו? התקשרו>> 054-6608519

    שף פרטי עד הבית מחירים

    אנו אוכלים בכל יום, זוהי עובדה שאי אפשר להתווכח אתה. אמנם ישנם ביננו אנשים אשר מסתפקים בארוחה אחת ביום או שמקיימים צומות בימים שונים במהלך השנה, אך באופן כללי כל אחד אוהב לאכול וכמובן שהגוף שלנו לא ישרוד ללא מזון. בימים כתיקונם נכין לעצמינו ארוחה בבית או שנאכל משהו בחוץ. הזמנת שף פרטי עד הבית מחיר היא פינוק שעל פניו נראה כמו משהו שרק אדם עשיר מסוגל להרשות לעצמו. למעשה לא כך הדבר וניתן לבצע זאת בקלות ובמחיר סביר. חברת שף בוטיק מציעה לכם חוויה ייחודית של התקנת ארוחת שף איכותית עד הבית. בנוסף ניתן להזמין גם למטרת קייטרינג או כל אירוע אחר.

    שף פרטי עד הבית מחיר משתלם?

    התשובה בגוף השאלה, כי מה יותר מפנק משף פרטי שיגיע עד אליכם הביתה ויכין לכם מנות שף איכותית במטבח הפרטי שלכם. כל היתרונות ברורים והם מפורטים ברשימה הבאה:

    • אתם לא צריכים להתאמץ – את כל העבודה יעשה בעבורכם השף שיבשל ויכין ארוחת מלכים.
    • אתם קובעים את הסגנון – כל אחד אוהב משהו אחר. וככל שמדובר בשף מקצועי אז ניתן לקבל בדיוק את מה שאתם אוהבים.

    מדובר ברעיון מקורי במיוחד לכל מי שרוצה להיות מקורי. כי מה יותר מקורי ורומנטי מארוחה כזו.

    אפשר להפתיע את בן/בת הזוג ביום ההולדת שלו, יום הנישואין או סתם בשביל ההרגשה הטובה.

    המחירים הינם שווים לכל כיס ואין כל צורך לשבור תכנית חיסכון בשביל להוציא את התכנית לפועל.

    ארוחות גורמה במחיר משתלם אצלכם בבית

    במסעדות שונות ברחבי הארץ שפים איכותיים מופקדים על הוצאת מנות גורמה. כל ביקור במסעדה כזו עשוי להיות לא זול במיוחד ואפילו יקר. כמובן שביקור במסעדת שף היא מהנה ומומלצת אך אם אתם מעוניינים לשחזר את החוויה בבית הפרטי שלכם אז מומלץ לכם לפנות אל חברה מקצועית אשר עוסקת בתחום הכנת המזון. שף פרטי עד הבית הוא פתרון מצוין למי שאוהב מנות איכותיות אך לא מעוניין להוציא כסף רב, כל המנות הן איכותיות ומומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא זה.

    שף פרטי במחירים שווים לכל כיס

    באופן לא מפליא כלל וכלל, אנחנו חיים בחברה שמקדשת את תרבות האוכל, על כל שלל גווניה וצורותיה. מגיל צעיר מאוד, נחשפים הילדים הישראלים למגוון עצום של סגנונות בישול ורמות בישול שונות. אבל, אם אתם רוצים לקחת לרמה הבאה את חווית האוכל הקולינרי המושלמת, אתם יכולים לבחור להצטרף לטרנד הכי חם של השנים האחרונות. בהזמנת שף פרטי עד הבית מחיר הוא רק חלק מינורי מההחלטה, ולכן מרבית האנשים לא בוחלים באמצעים ובוחרים לפנות לקבלת שירות זה, לאירועים מיוחדים או לערבים וכינוסים חברתיים חד-פעמיים. לפרטים נוספים, צרו קשר עם השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”. 

    שף פרטי עד הבית מחיר – פרטים והצעות

    אם אתם רוצים להתנסות בעולם קולינרי חדש ויוצא מן הכלל, בהזמנת שף פרטי עד הבית מחיר מהווה אלמנט חשוב, אך שולי. בעלות נוחה לכל כיס, אתם יכולים לבצע הזמנה של שף מהשורה הראשונה, כדי לבדר את האורחים שלכם. מגוון האפשרויות לניהול האירוע, הוא אינסופי והוא מתאים לקהלים שונים. אתם רק צריכים להחליט מה הוא הקונספט המתאים לאירוע שלכם. שף פרטי מוכשר הוא שף שיכול למצוא את כל חומרי הגלם וטכניקות הבישול הייחודיות שיקנו את ליבו של הקהל שלכם. החל מהתאמה של שילובי טעמים ויצירה של מנות על בסיס טעמים אהובים, וכלה בקישור בין המנות השונות ליצירת קו קולינרי אחיד לכל האירוע. 

    הופכים את האירוע למשתה

    ההפתעה הכי שווה שיכולה לבוא לידי ביטוי באירוע שלכם, היא לאו דווקא האוכל עצמו. לעיתים רבות, עצם החוויה באירוע מסוג זה היא דווקא ההופעה שהשף שאתם בוחרים יוצר באירוע. אם אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם הצצה לעולם האוכל, אתם יכולים לבקש מהשף לשתף את האורחים בכל שלבי העבודה השונים של הבישול. לחילופין, אפשר להגדיר שהאירוע הוא אירוע “מתגלגל”, בו לאורחים שלכם יש את החופש לבחור לשאול שאלות. השמיים הם הגבול בכל הנוגע להפקות אירועים עם שף פרטי עד הבית. ניהול נכון הוא זה שיביא את האירוע שלכם לכדי הצלחה מושלמת ואתם רוצים לעשות הכל כדי לזכות למחמאות מהאורחים.

    שף פרטי לאירועים קטנים מחיר

    רבים מחליפים את המסעדות, אולמות האירועים והחללים המושקעים באירועים ביתיים וקטנים. זאת, בשל ההבנה הבסיסית שאין כמו בבית. בבית, ניתן לעצב אותו בצורה שאתם אוהבים, להביא את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר וכמובן להביא את האוכל שהוא המועדף עליכם וקולע לסגנון האירוע. רבים בוחרים להביא שף פרטי. שף פרטי מביא חוויה אחרת, שרבים לא חוו אותה, מבחינת טעמים, שירות וחוויה כללית. כשמחפשים שף פרטי לאירועים, מחיר אותו הוא מציע כמובן צריך להיות הוגן ביחס למה שהוא נותן. דוגמא לשף כזה, הוא ניסן- שף בוטיק, שיביא לכם חוויה איכותית, שירותית וטעימה במחיר הוגן.

    שף פרטי לאירועים קטנים מחיר טוב ואיכות מעולה

    כשמחפשים שף פרטי לאירועים קטנים, מחיר אותו הוא גובה הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים. כשאתם בוחרים שף, צריך לשים לב מה הוא מציע, האם חומרי הגלם הם איכותיים ומה מחירו ביחס למתחרים. במידה וכל אלה עובדים לטובתכם, תדעו שזה שף הוגן שיביא לכם חוויה מהלב. אין ספק שחלק מהחוויה של שף פרטי, הוא שהוא מעניק ונותן מהלב. בזכות האינטראקציה שלו עם האורחים, הוא זוכה לראות ממה הם מרגישים כשהם אוכלים את המנות שלו, מה שנותן לו את הרצון להשקיע באוכל ולתת לו אהבה. כמוכן, האוכל נאפה, מתבשל ונחתך במקום, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, כך שהאוכל יצא הכי חם, הכי טרי וכמובן- הכי טעים.

    קצת על השף

    למצוא שף פרטי לאירועים קטנים מחיר טוב ואיכות מעולה זה לא פשוט, אך אפשרי. ניסן- שף בוטיק, הוא הדוגמא לכך. השף בעל הניסיון הרב ושנים של אהבה למטבח, הוא זה שיביא לכם את החוויה האיכותית והחווייתית ביותר. רבים מהממליצים חוזרים ומדגישים שהניסיון שלו במטבח ניכר, שעיצוב השולחן והצלחות הן ברמה מאוד גבוהה, על היחס האישי שהוא מעניק לכל אחד מהאורחים בשולחן וכמובן השירות שהוא מעניק החל משיחת הטלפון הראשונה ועד תום האירוע. לעוד פרטים על השף, אתם מוזמנים להיכנס לאתר, להתרשם מהתפריטים וכמובן ליצור איתנו קשר, מקווים לראותכם באירוע הבא!

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל