השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    למה כדאי להזמין שף עד הבית ליום הולדת?

    אחד הנושאים החשובים ביותר לעסוק בו כאשר מחליטים להזמין כמה חברים הביתה לכבוד יום ההולדת הוא האוכל שיוגש להם. כל אחד רוצה שיום ההולדת שלו יהיה מוצלח, מהנה ומקורי כדי שהחברים והאורחים ייהנו ותהיה להם חוויה מקורית וחד פעמית. אחד הרעיונות שתמיד מוכיחים את עצמם כמתאימים ומוצלחים הוא הזמנת שף עד הבית ליום הולדת, שכן השף המדופלם והמנוסה מכין במטבח הביתי את המנות שלאחר מכן הוא יגיש לאורחים והוא יביא איתו לשם כך את כל מה שהוא צריך. אין ארוחה איכותית, טרייה וטעימה יותר מזו שמוכנה ונאכלת מיד.

    היתרונות של הזמנת שף עד הבית ליום הולדת

    כאשר החברים יוזמנו לבית של אחד החברים לכבוד יום הולדתו הם לא יוכלו שלא לשאול את עצמם איזה אוכל או כיבוד יוגש במסיבה. את האפשרות של שף עד הבית ליום הולדת הם לא בהכרח יעלו על דעתם ולכן ההפתעה תהיה גדולה. הם יצפו לבישולים ביתיים, להזמנה ממסעדה או מאיסוף עצמי ממקום שמציע מאכלים מיוחדים אך שף שיהיה במקום ויבשל בשביל האורחים – זו כבר תהיה עלייה משמעותית בסטנדרטים. אפשר להיות בטוחים שהרבה מחשבה הושקעה בבחירת השף ולאחר מכן בבחירת המנות שהוא יבשל לנגד עיניהם של האורחים או בזמן שהם יבלו בנעימים ביחד.

    האוכל במסיבת יום ההולדת שיעשה את ההבדל

    הצלחה של אירוע או מסיבה יכולה להיקבע במידה רבה על פי האוכל שיוגש לאורחים. חלק לא מבוטל של הציפייה לקראת כל אירוע קשור בקייטרינג או במנות שיוגשו לאורחים ולכן צריך להשקיע מחשבה לא רק בבחירת המנות או הסגנון אלא לחשוב על אפשרויות מיוחדות ופחות נפוצות כמו הזמנת שף עד הבית ליום הולדת. אין ספק שכאשר נכנסים לבית של חבר ומגלים במטבח שף מקצועי שעסוק בהכנת הארוחה – יש שמחה וציפייה לקראת החוויה הקולינרית שעומדים לחוות.

    ניסן מוכתר הוא שף בוטיק, שף מדופלם ומקצועי בעל ניסיון רב וזכיות בתחרויות בישול משמעותיות, שישמח להגיע ולבשל במסיבת יום ההולדת שלכם.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל