השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    כל מה שאתם צריכים לדעת על שף פרטי על האש

    שף פרטי הוא אדם שמתמחה באוכל גורמה, באוכל יוקרתי, במטעמים טעימים מאוד ממגוון רחב של מטבחים. ברוב המקרים, השף הפרטי מגיע עד לבית הלקוח, מכין את הבשרים הטובים ביותר ומגיש אותם לשולחן. לעומת מסעדות שתומכות באוכל רחוב או אוכל תעשייתי, השף הפרטי מגיש לכם את האוכל הטוב ביותר. אז למה שף פרטי על האש? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת אודותיו.

    הכירו את השף הפרטי – למה כדאי להזמין אותו

    שף פרטי הוא אדם מהמניין, אדם פשוט שלמד על בשרו את תורת האוכל, התבלינים, המטבחים, והשיטות. שף פרטי למד במשך שנים רבות אודות מטבחים מגוונים, מאכלים מזרחיים נפוצים, וכמובן אודות הבשר. עשיית בשר על האש בצורה הנכונה מתלווה עם המון פרמטרים – מידת העשייה והצלייה, מידת האש הנכונה, קניית הבשר האיכותי ביותר, התבלינים המתאימים, וכמובן טריקים ויכולות להשלמת הטעם. אז למה כדאי לכם להזמין דווקא שף פרטי של בשר? הנה 3 סיבות מצוינות: הראשונה, חיסכון מרבי בזמן. השנייה, דרך ללמוד את תורת הצלייה ועשיית בשרים על האש. השלישית, נוחות ופינוק אמיתי. ללא ספק, הזמנת שף פרטי שמתמחה בצליית בשר על האש היא דרך נפלאה לפנק את עצמכם ולהבטיח ארוחות גורמה יוקרתיות.

    כל מה שאתם צריכים לדעת על שף פרטי על האש

    הזמנת שף פרטי של בשר – כמה זה בדיוק עולה

    שף פרטי של בשר מכיר את כל סוגי הבשרים, רמות הצלייה הנפוצות, ומביא עימו מטעמים וטאץ’ אישי. המחירים עבור הזמנת שף פרטי עד הבית כשר ינועו בין 800-2,000 ₪ עבור ארוחות מגוונות בשילוב בשרים. מתכננים יום נישואין? העלות המשוערת תתחיל ב- 800 ₪, והמצד השני, אם אתם מתכננים ארוחה של יותר מ- 5 אורחים או משתתפים, המחירים יהיה החל מ- 1,500 ₪ ויסתיים ב- 2,100 ₪. המחירים משוערים בלבד, עשויים להשתנות בהתאם לדרישותיו של הלקוח, ובהתאם לשעות העבודה והמצרכים הנדרשים.

    האם שף פרטי עובד בפריסה ארצית? יצאנו לבדוק

    שף פרטי מכין את ארוחת שף בבית בשילוב בשרים על האש, תבשילים, תוספות ייחודיות, וכמובן סלטים. ברוב המקרים, שף פרטי יספק את שירותיו בפריסה ארצית מלאה עד גבול הטעם הטוב. ישנם מקרים יחידים שבהם השפים הפרטיים מבצעים את עבודתם בחלקים ממוקדים בארץ, ועדיין, ברוב המקרים, שף פרטי יעניק את שירותיו המקצועיים בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ. ברוב המוחלט של המקרים, השף הפרטי מגיע עם עוזריו שמספקים הגשה עד השולחן, יחד עם אוכל טרי וכשר, ועם שירות ברמה אחרת לגמרי.

    באיזה כשרות השף הפרטי עובד? הנה האמת הנכונה

    בחירת שף פרטי חייבת לעשות בצורה נכונה ע”י בדיקה נכונה ורצינית, הנה כמה דברים שתוכלו לבדוק: הראשון, בדקו ביקורות חיוביות אודות השף. השני, בדקו את ההיסטוריה. השלישי, בדקו את ציון האיכות. ברוב המקרים, מרבית מהשפים הפרטיים הם אמינים והגונים לגבי המחיר, יספקו לכם את האוכל הטוב ביותר, וכמובן יעניקו לכם הגשה שמעוררת תאבון. ברוב המקרים, השף הפרטי עובד עם כשרות מהדרין. יחד אם זאת, ישנם שפים פרטיים שמספקים כשרות בד”ץ קפדנית ונחשבים כאופציה היקרה והטובה ביותר.

    מחפשים שף פרטי עד הבית? התייעצו עם המומחים שלנו ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל