השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    הזמנת אוכל ביתי טעים, טרי ולפי בחירה

    מעוניינים להתפנק עם אוכל ביתי משובח? לא רוצים אוכל תעשייתי עם יותר מידי שמן ותבלינים מוגזמים? יש גם אוכל ביתי אמיתי, כמו העדינות והיד החמה של הסבתא.

    הזמנת אוכל ביתי מכל הלב

    כשחושבים על אוכל ביתי אמיתי חושבים על נוסטלגיה, על חוויות ילדות, על טעמים עשירים ניחוחות מרגשים, על צבעים טבעיים מלאי חיות ומגוון של מרקמים ועושר קולינרי שמתפוצץ בפה מרוב התרגשות בזמן האכילה. הזמנת אוכל ביתי משמוכן במיוחד עבורכם מכל הלב שונה לגמרי משירותי קייטרינג תעשייתי שמוכן בפס ייצור במאות קילו ביום. אוכל ביתי חייב להיות מוכן במידה, ברגש ובתשומת לב מיוחדת לכל פרט ופרט.

    מה הופך הזמנת אוכל ביתי של שף לשונה כל כך מאוכל של תעשייה?

    טריות

    ההשפעה הגדולה ביותר על הטעמים נובעת מטריות המזון. כשמכינים אוכל לפי מידה סבירה ולא במשא של מפעל ייצור, השימוש בחומרי גלם והזמנת חומרי גלם צריך להיות לפי הזמנה של הלקוח ולא הזמנה מראש של בשר, דגים וירקות המצריך הקפאה והפשרה. בסופו של דבר אי אפשר להתעלות מעל חומרי גלם טובים. דגים ובשר כשהם טריים ונבחרים בקפידה מספק יוקרתי משביחים את הטעם של הארוחה מעבר לכל תבלין אפשרי, וזאת מבלי לדבר על הבריאות המושפעת מבישול בכמויות גדולות והפשרת מזון.

    יצירתיות וגמישות

    שוני בין הלקוחות משפיע גם על ההעדפות שונות ועל צרכים שונים. לכל משפחה יש צורך אחר ולכל אירוע עסקי מתאים צורת הגשה אחרת. יש משפחות שאוהבות תבלין מסוים ובאחרות יש רגישות לחומר ספציפי. היתרון הגדול של שף עבור הזמנת אוכל ביתי, זה היכולת להתאים בצורה מושלמת את ההזמנה לצרכים המדויקים של כל משפחה וגם לעיתים להמציא את עצמו מחדש לפי הצורך.

    הגשה מקצועית

    הגשה יוקרתית מעוררת את התיאבון וגם חוסכת כסף והתעסקות מיותרת בחימום האוכל והגשתו. עם שף מקצועי תוכלו לקבל את האוכל המוכן בתבניות שמיועדות גם להגשה וגם לחימום במידת הצורך.

    מעוניינים בהזמנת אוכל ביתי ומשובח עד הבית?

    התקשרו עכשיו וקבלו הצעת מחיר ותפריט שלא תוכלו לעמוד בפניהם!

    הזמנת אוכל ביתי במחירים שווים לכל כיס

    בשלנים ביתיים או אנשים שחובבים את עולם הבישולים, משקיעים שעות רבות כדי ליצור את המנות הכי מיוחדות, צבעוניות ועשירות לטובת בני ביתם. ואולם, אם אתם לא נמנים על פלח האוכלוסייה שחובב את אזור המטבח בבית, ייתכן ואתם רוצים לקבל קצת עזרה מבחוץ. ככל שעולם המזון בישראל, צובר יותר תאוצה, כך היצע השוק הופך נרחב ומקצועי יותר. ולכן, אין זה מפתיע לגלות כי בעלי עסקים ושפים מוכנים להשקיע משאבים רבים כדי לאפשר ללקוחותיהם לבצע הזמנת אוכל ביתי מוכן, לכל מקום. לפרטים נוספים, צרו קשר עם השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”. 

    הזמנת אוכל ביתי – גם בימים הכי עמוסים, יש פתרון לארוחת הצהריים

    סדר היום שלכם הוא על פי רוב, סדר יום קבוע ועמוס מאוד. הריצות בין המשימות השונות, לא משאירות לכם הזדמנות לעצור לרגע ולחשוב על תזונה נכונה לכם ולילדים. ההחלטה לקחת אחריות על הבריאות שלכם, יכולה הינה חיובית – במיוחד אם אתם רוצים להימנע מרכישת מזון מהיר. בהתאם, הזמנת אוכל ביתי טרי, חם וטעים, משמשת כאופציה מועדפת על משקי בית רבים. החיסכון בזמן הוא רק חלק אחד של התמונה. במקרים רבים אתם יכולים למצוא מגוון עשיר מאוד של אוכל, שעונה על הצרכים התזונתיים של כל בני הבית, ברמת אפייה ובישול מושלמת. שלא נאמר – אוכל טעים, שמתאים במיוחד לילדים בררנים ומבוגרים עסוקים.

    אוכל מזין וטעים – בעלות נוחה לכל כיס

    ואולם, למרות כל היתרונות, הסיבה המרכזית שבגללה הישראלים רוצים, ואפילו מאוד לרכוש אוכל מוכן, היא דווקא סיבה כלכלית. אם אתם עובדים שעות ארוכות, מגדלים ילדים ומבקשים כמה שעות של שקט בשבוע, האוכל המוכן מאפשר לכם לשמור על איזון. בעלות מול תועלת, משפחות רבות מעדיפות לרכוש אוכל מוכן, בעלות נוחה לכל כיס. זאת, במקום לבזבז שעות ארוכות בסופר, לרכוש מצרכים ולהשקיע זמן בהכנות ובניקוי של כל המטבח וסביבתו. חברות הקייטרינג ומטבחי השף עושים את מירב העבודה בשבילכם, ואתם יכולים להתעסק במה שחשוב באמת: ארוחות משפחתיות טעימות ומזינות, בכל ימות השבוע, שעונות על הצרכים שלכם בצורה מושלמת ולא גוזלות לכם זמן יקר.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל