השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    האם חייב לצאת למסעדה על מנת ליהנות מאוכל משובח?

    רוצים להזמין שף לארוחה ביתית? הבילוי מהנפוץ ביותר של ישראלים רבים היא לצאת החוצה ולמסעדות איכות ולהנות מאוכל טוב באווירה מרוממת ונפלאה. אך במקום לצאת ולחפש מקום כזה, למה לא פשוט להביא את האוכל הביתה? אם אתם מעוניינים באוכל משובח ברמה של מסעדות איכותיות ויוקרתיות, אזי שף פרטי כמו ניסן מוכתר יכול להגשים לכם את המשאלה הזו. ניסן הינו שף מומחה ונחשק בעל שם ארצי בתחום הקולינאריות ואף זכה בכמה פרסים יוקרתיים. הזמינו אותו לכבוד חגיגה של אירוע, ציון יום נישואין או סתם לארוחה חגיגית מכל סיבה שתהיה.

    כמה טוב להזמין הביתה שף לארוחה ביתית

    תחום האוכל נחשב לתחום עולה בשנים האחרונות. ישראלים רבים צוברים מודעות גבוהה לגבי האוכל שהם אוכלים ולומדים להעריך ארוחה טובה. הם יוציאו סכומי כסף לא קטנים בכלל בכדי לזכות ולהנות מארוחה מפנקת ואיכותית, דבר שהשף ניסן מוכתר מכיר ואף יודע איך לעשות זאת. את ניסן ניתן להזמין ישירות אליכם הביתה ומשם הוא יכין לכם ארוחה מענגת ברמה שלא הכרתם.

    • חגיגת ימי הולדת – אם אתם רוצים להפתיע את הקרובים אליכם במתנה נפלאה ומקורית, ארוחת ערב איכותית שמכין שף הינה בהחלט בחירה מעולה. האוכל ייגמר, אך החוויה הטובה תישאר עוד הרבה זמן.
    • אוכל לשבתות וחגים – השף ניסן מספק שירות של הכנת אוכל לשבתות וחגים. רוצים להימנע מהטרחה של הכנת האוכל לשבת או חג? עסוקים בלארגן שבת חתן ורוצים לחסוך מעצמכם דאגות? הקייטרינג של ניסן יסגור לכם את הפינה הזו ויהפוך את השבת או החג לאירועים בלתי נשכחים.
    • ארוחת שף לכל אירוע – למעשה ניתן להתאים אוכל בסגנון שיתאים לכל אירוע ולכל מסיבה. זה יכול להיות ארוחה זוגית רומנטית, ערב גיבוש עם חברים, מסיבת רווקים ועוד.

    ארוחה ביתית מעולם לא הייתה טובה יותר

    אם אתם רוצים לשדרג את ארוחת הערב לאירוע יוצא דופן, השף ניסן מוכתר ידע כבר לעשות זאת. עם המלצות וקומפלימנטים מישראלים רבים שכבר נהנו משירותיו בכל תרחיש, הוא צבר פופולריות ושבחים רבים. הזמינו את השף ניסן וגם אתם תוכלו להנות גם מאוכל טוב ואיכותי וגם לחוויה שתישאר אתכם לעוד הרבה זמן.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל