השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

    אורחים לבושים באלגנטיות מוקפדת מתהלכים בהנאה בין שולחנות האוכל השונים, מתרשמים מעיצוב המנות האמנותי והמדויק עד שהם טועמים את מנות האמנות ונהנים אפילו יותר מחגיגת טעמים משובחת. כך נראה קייטרינג חלבי לאירועים קטנים שנחשב לאהוב ומועדף על רבים. Chef בוטיק נוצר מתוך תשוקתו העזה של השף ניסן מוכתר למקצועו. השף ניסן מוכתר מתמחה בהכנת קייטרינג חלבי ויבנה לכם תפריט מדויק ונכון להעדפותיכם, לתקציבכם ולסגנון העיצובי של האירוע.

    קייטרינג חלבי לאירועים קטנים ונוצצים – למי זה מתאים?

    קייטרינג חלבי לאירועים קטנים ישלים בהצלחה את האירועים הבאים, בייחוד אם הם נערכים בשעות הבוקר או הצהריים:

    • ימי הולדת – מעוניינים לחגוג יום הולדת באווירה אינטימית בקרב החברים הטובים ובני המשפחה? קייטרינג חלבי ישרת אתכם נאמנה באמצעות שורה של מנות טעימות ומיוחדות שיהפכו את החגיגה שלכם לנחמדת, מיוחדת, טעימה ומהנה.
    • ברית/ה – חגיגות הבריתות הן הזדמנות נהדרת לחגוג את האירוע החשוב בחייכם עם האנשים האהובים עליכם ולהודות באופן סמלי לבורא עולם על לידת התינוק או התינוקת הקסומים והנפלאים שלכם שכל כך ייחלתם וחיכיתם להגעתם. טקסי הבריתות בדרך כלל נערכים בשעות היום המוקדמות וקייטרינג חלבי יהיה לתפריט האוכל המושלם והנכון לאירוע.
    • חתונה צמחונית – קייטרינג חלבי עבור חתונה צמחונית ואינטימית יוכל לענות בהצלחה על דרישות הטעם הגבוהות של סועדי האירוע והן על הדרישות האידיאולוגיות שלהם.
    • יום נישואין – ימי נישואין הם סיבה נהדרת לחגיגה טעימה, מהנה ומלאה באהבה. קייטרינג חלבי ייחשב נהדר ליום הנישואין שלכם, של הוריכם או של ילדיכם ויאפשר לכם לסמל ולציין את האירוע המשמעותי והחשוב לכם עם יקירי ליבכם.

    איך בוחרים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים?

    ראשית, חשוב להגדיר תקציב מעט גבוה יותר עבור האירוע שלכם כדי שלא תחרגו מההוצאות. לאחר מכן, כדאי לבחור בשף מקצועי, מוסמך ומנוסה בהכנת קייטרינג חלבי. המטבח החלבי הוא מטבח רחב ומסועף וישנה חשיבות לבחירה בשף מקצועי שיוכל לבנות תפריט ייחודי, מושקע ומגוון שיפתיע את הסועדים במנות בלתי שגרתיות, טעימות, אמנותיות ויפות. שף בעל יחסי אנוש טובים, אדיב ומקצועי יבין את העדפותיכם ויבנה לכם תפריט מזון טעים, נכון ומדויק.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל