השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שף פרטי המלצות

    אוכל כבר מזמן אינו צורך בסיסי בלבד והפך לחוויה לכל דבר ועניין. ולכן, בעולם שבו אנו לא צריכים להתפשר על מזון תפל, אלא מעוניינים לאכול אוכל שיביאנו לכדי שביעות רצון וטעם, עבודתו של שף פרטי המלצות, הינה חשובה ומתבקשת. המלצתנו הינה לבחור בשף מוכשר, מדופלם ומנוסה שיודע כיצד להפוך את האכילה לחוויית טעמים בלתי נשכחת. חברת שף בוטיק מספקת שירותי שף כאלו. השף ניסן מוכתר, העומד בראש החברה, דואג לספק מטעמים קולינריים ברמת איכות ומקצועיות ללא פשרות.

    שף פרטי המלצות – לטעום וליהנות

    מחפשים שף פרטי המלצות? הנה מדריך ההמלצות על אירועי שף פרטי –

    • שף פרטי עד לבית – שירותי שף עד הבית יהפכו את ביתכם הקט למסעדה. הסעודה שלכם תיהפך מסעודה פשוטה לסעודת גורמה שבה תיהנו ממנות משובחות שיוגשו לשולחנכם.
    • סדנת בישול – לצערנו, יכולות הבישול המופלאות של אימא לא תמיד עוברות בתורשה. ולכן, חלקנו נותרים מפוחדים, מבולבלים ומיואשים במטבח. אם גם עליכם פסח חוש הבישול האימהי (או האבהי), זה הזמן להצטרף לסדנת בישול בניצוחו של שף פרטי שילמד אתכם על מיומנויות בישול, יפגיש אתכם עם כלים ומרכיבים ויספק לכם את הידע כיצד ליצור מטעמים מוצלחים בכוחות עצמכם. ומרגע זה והלאה, בישול כבר לא תהיה מילה גסה עבורכם.
    • שף פרטי לאירועים – מטעמי שף הכרחיים ומתבקשים באירועים מכל סוג שהוא. ולכן, שירותי שף יאפשרו לכם להרכיב את התפריט לשביעות רצונכם ולא להתפשר על התפריט המוצע לכם באולם או במסעדה.
    • שף מארח – מדובר בחוויה שונה ומיוחדת לחלוטין שבה השף מארח אתכם בביתו ופותח לכם צוהר לעולם הקולינרי שלו, אך יתרה מזאת גם לעולמו הפנימי. יחד עם יתר המוזמנים, אתם נהנים מסעודת גורמה מפוארת כיד המלך לצד שיחות צפופות ואינטימיות עם השף.

    ממליצים ונהנים מארוחת שף מפוארת

    חיפשתם המלצות על השף שהוכיחו עצמן כראויות? נהדר. צרכתם את שירותי השף? כעת הגיע תורכם לספק המלצות לצרכנים מבולבלים אחרים. נסחו המלצה קוהרנטית, ברורה ומנוסחת כראוי על שירותי השף והמליצו לקהל הגולשים והקוראים. שתפו בשביעות רצונכם מהתפריט, מיחסי האנוש של השף ומהאווירה שנוצרה באירוע. כך תוכלו להודות לשף שנהניתם משירותיו באופן פומבי ולספק מענה ללקוחותיו העתידיים.

    אחד הדברים החשובים ביותר שישפיעו על החלטתנו אם לקחת שף פרטי זה כמובן שיהיו המלצות טובות עליו. אין ספק, שף פרטי המלצות מעידות עליו ועל יכולותיו השונות. מצד אחד על רמת השירות שלו, מצד שני על רמת האוכל וארגון האירוע. מחפשים גם אתם אחר שף פרטי איכותי ומקצועי? צרו קשר עם השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”.

    שף פרטי המלצות – איך נבחן את ההמלצות?

    שירותיו של שף פרטי המגיע עד הבית הינם משמעותיים ביותר. בבואכם לחפש אחר מומחה זה, יש לבחון את מלוא ההמלצות שקיבל:

    1. כמות ההמלצות – שף שערך אירועים רבים ויש לו ניסיון רב יהיה בעל יותר המלצות משף שהוא פחות למוד ניסיון. לכן ככל שיהיו יותר המלצות ברוב המקרים זה יראה לנו שהשף ערך הרבה אירועים ושיש לו ניסיון בתחום.
    2. דירוג ההמלצות – כמות יכולה להעיד על ניסיון, דירוג יכול להעיד על איכות, וכשאנחנו רוצים להזמין לביתנו שף פרטי איכותי, חשוב לדעת שאנחנו מזמינים את הטוב ביותר. לכן, נבדוק את הדירוג של ההמלצות. מקומות שניתן למצוא בהם דירוג הם: אתר אינטרנט, פרופיל עסקי בגוגל וכמובן בעמוד הפייסבוק של השף.
    3. האם חוות הדעת משקפות את האירוע שלנו? – כשאנחנו בודקים את חוות הדעת, חשוב לבדוק האם סוג האירוע שהוזמן דומה לאירוע שלנו, כך גם נוכל לקבל מידע איזה אירוע יהיה יותר רלוונטי עבורנו וממה אנשים יותר התלהבו.

    לסיכום

    כשאנחנו רוצים להזמין שף פרטי איכותי, חייב לבדוק שיש לו המלצות וחוות דעת טובות, כמות ההמלצות מעידה על הניסיון שלו, דירוג על האיכות וכמובן צריך שחוות הדעת יהיו תואמות לסוג האירוע שאנו רוצים להזמין.

    אם אתם מעוניינים בשף פרטי ברמה הגבוהה ביותר, המלצות מצפון ודרום וארוחה בהתאמה אישית לאירוע שלכם, צרו אתנו קשר עוד היום ונרכיב ביחד קונספט לאירוע בלתי נשכח לכם וגם לאורחים שלכם וכל זה בחיוך ובשמחה.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל