השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    ארוחת שף בבית

    אין כמו האוכל של אימא. היא יודעת בדיוק מה שאנחנו אוהבים ותמיד תכין לנו בדיוק את המנות הטעימות ביותר אותן נאכל בשקיקה. אבל איך נראה לה כמה שאנחנו מודים לה? אפשר פשוט להכין לה ארוחת שף שבה היא תתפקד רק בתור סועדת. ארוחת שף פרטית היא ללא ספק פתרון מצוין למקרים בהם אנו מעוניינים להודות למישהו קרוב. זה יכול להיות אימא, אח, בעל או כל המשפחה ביחד. אפשר לקיים ארוחת שף בחגים ומועדים וכך להימנע מכל מה שכרוך בהכנות השונות של החג. שף בוטיק מציעה ארוחות שף מובחרות אשר נעשות בידי אנשי מקצוע מתחום המזון. השף ניסן מוכתר יכין למענכם ארוחה משובחת ומשביעה.

    ארוחת שף בבית – מה צריך להכין?

    כאשר אתם מזמינים הביתה שף פרטי ישנם כמה דברים שכדאי להכין כך שהביקור יעבור בצורה הטובה ביותר. זה כמובן קשור יותר למשטח עבודה נוח כך שהשף יוכל להתקין לכם את הארוחה בנוחות מרבית:

    • פנו את המטבח מחפצים שלא אמורים להיות בו. דאגו שמשטח העבודה יהיה פנוי וניתן יהי לעבוד עליו בקלות.
    • בדקו שבלוני הגז מכילים מספיק גז לבישול כך שלא תתקלו בבעיה אם הגז יגמר באמצע הכנת הארוחה.
    • דאגו להימצאותם של כלי הגשה יפים שניתן להשתמש בהם במהלך הארוחה. כלים יפים מעלים את הערך של הארוחה והופכים אותה לטעימה עוד יותר לחך ולעיניים.
    • היות שמדובר במזון כדאי גם לפשוט על המטבח ולנקות אותו היטב. את זה כדאי לעשות בכל מקרה.
    • כדאי להכין את הבית ואת פינת האוכל. אם מדובר במספר סועדים אז כדאי לדאוג שלכולם יש סכו”ם וכלי אוכל נוחים ויפים.
    • אווירה נעימה היא תמיד חשובה וכדאי להצטייד בה מבעוד מועד.

    איך מייצרים אווירה בארוחת שף בבית?

    הכול תלוי באיזה אירוע מדובר. אם מדובר ביום הולדת לסבתא וכל המשפחה מוזמנת אז רצוי להשקיע בתאורה חזקה ובהירה, פרחים צבעוניים ואפילו מוזיקה. מאידך אם מדובר על ערב רומנטי עם בן/בת הזוג, אש התאורה יכולה להיות הרבה יותר עמומה, ניתן להניח פרח על השולחן וכמובן מוזיקה רומנטית ברקע רק תוסיף עניין לכל הסיטואציה.

    ארוחת שף בבית לחברים

    החברים הטובים שלנו הולכים אתנו כברת דרך ארוכה. במקרים שונים אנו מכירים אותם עוד בימי בית הספר היסודי ועוברים איתנו את כל מהמורות החיים כולל תיכון, צבא חתונות וילדים. במקרים רבים, אנו חבים להם את חיינו וזוהי כבר סיבה טובה להזמין אותם לאירוע מיוחד – שף בבית ארוחה לחברים. מדובר באירוע אשר מתאים לאירועים מסוגים שונים, ימי הולדת של חברים, מסיבות וחגים ועוד סיבות שונות שאפשר לנצל אותן לערכית אירוע מסוג זה. שף בוטיק מתמחה בהכנת ארוחות שמיועדות מספר אנשים רב וכך אפשר לערוך את האירוע בביתכם ולהזמין את החברים הטובים ביותר שלכם ליהנות מן המנות.

    איך למצוא שף בבית ארוחה לחברים?

    כל החברים שלכם עובדים כל היום, מתאמצים ואין להם זמן ליהנות מן החיים למעט סוף השבוע שמביא אתו מעט תקווה למנוחה וכיף. את ארוחת השף הפרטית שלכם כדאי לכוון לסוף השבוע בו במקרים רבים כולם פנויים יותר ואפשר לתאם בקלות הגעה. כאשר אתם מחפשים שף מיומן ומנוסה ניתן לעשות שימוש ברשת האינטרנט. גלישה וחיפוש קל יניב רשימה של כמה חברות אשר עוסקות בתחום הכנת המזון מתוכן תוכלו לבחור את המשתלמת ביותר עבורכם.

    אפשר גם להיעזר באותם חברים ולהתייעץ אתם לגבי הנושא. תמיד יש מישהו אשר חווה אירוע כזה ויוכל להמליץ על מישהו. אפשר גם לבקש לטעום ולבדוק את המנות שאותן תקבלו במהלך האירוע, כל חברה אשר מכבדת את הלקוחות שלה תאפשר טעימות. כדאי לברר מראש אם יש בין החברים מישהו שרגיש למזון כלשהוא או שיש לו העדפות מובהקות וכך לא להביא לעוגמת נפש מצד כל שהוא. המנות יכולות להיות גם על טהרת הצמחונות או הטבעונות ואין ממש הגבלה בנושא זה.

    שף בבית ארוחה לחברים לא רק חביתה וסלט

    הארוחה הישראלית האולטימטיבית היא סלט ירקות חתוך גס, חביתה מקושקשת וגבינת שמנת. אין כל פסול בארוחה זו וניתן בהחלט ליהנות ממנה. לכל מדינה יש את האוכל שמייצג אותה והיא מתגאה בו. שף פרטי עד הבית יכין בדיוק את המנות שאתם אוהבים. זה יכול להיות מטבח עדות או פיוז’ן או כל בקשה אחרת.

    מתי מומלץ לתכנן אירוע הכולל שף בבית ארוחה לחברים? כשאנחנו רוצים לעשות ארוחה מיוחדת ולא רגילה עם החברים שלנו, ומיצינו כבר את כל המסעדות הטובות בעיר. במצבים אלו, ארוחת שף פרטי בבית יכולה להיות אחד הפתרונות הטובים ביותר, אך חשוב שנבחר שף שיש לו ניסיון באירועים כאלה וידע לתת לנו קצת יותר מארוחה טובה. לכך, יש כתובת אחת ויחידה: השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”.

    שף בבית ארוחה לחברים – איך נבחר את השף ?

    • המלצות.
      אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת שף לארוחה החברתית שלנו הוא המלצות של לקוחות שניתן למצוא באינטרנט. ההמלצות יתנו לנו אינדיקציה אמתית ונכונהמפי אנשים שכבר חוו את האירוע. כך, נוכל לקבל החלטה נכונה יותר.
    • תפריט ארוחות רחב.
      ישנם שפים רבים שיש להם תחום ארוחות מסוים, יש שף שידע להתמקד באוכל מהמטבח החלבי ויש שף שיתמחה במטבח הבשרי. בהתאם, חשוב שנבחר שףשידע לשלב בין העולמות ולתת לנו מגוון תפריטים עם מבחר גדול של מנות על מנת שכל אחד מהחברים שמגיע לארוחה ימצא משהו לטעמו.
    • מה כולל השירות.
      הרבה שפים מכינים את האוכל, משאירים את המטבח הפוך והולכים. אם אנחנורוצים לבחור שף איכותי לאירוע שלנו אנו נרצה שהוא יתפעל אותו על הצד הטוב ביותר. אם זה הגשה של המזון, הכנה של האוכל וכמובן לסדר לאחר מכן את הבלגן (שזה לא פחות חשוב מטיב האוכל).

    מה עוד צריך לדעת ?

    כאשר אנחנו מארגנים אירוע שף לחברים שלנו, מומלץ למצוא את השף שידע להפוך את החגיגה למושלמת – באוכל, בשירות, בזמנים, בסדר, במגוון המנות, בקינוחים וכמובן שהכול יגיע במעטפת של חיוך ואנרגיה חיובית. אם אתם רוצים שיהיה לכם ולחברים שלכם אירוע בלתי נשכח, צרו אתנו קשר עוד היום ונתאם ביחד ארוחה מיוחדת שכולם יאהבו וידברו עלייה הרבה אחרי שהכלים ישטפו בכיור.

    בשנים האחרונות מגוון זוגות ומשפחות בוחרות להזמין ארוחת שף בבית. יש מגוון סיבות שכדאי להזמין ארוחת שף עד הבית ונסקור אותם בהמשך. הקונספט של ארוחות אלו נכנס בשנים האחרונות לתודעה הציבורית וצבר תאוצה אדירה, למעשה אין כמעט משפחה, או זוג שלא עברו את החוויה. מעוניינים גם אתם לקחת חלק בחוויה יוצאת דופן זו? מוזמנים לפנות אל השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”.

    ארוחת שף בבית – למה זה כדאי?

    • חוסך המון זמן.
      מי לא מכיר את הלוגיסטיקה שביציאה למסעדה? חיפוש חנייה מתיש ולפעמיםבתשלום, המתנה בתור לכניסה, חיפוש מסעדה שתהיה טעימה וגם תתאים לנו.. בקיצור שף פרטי בבית הוא פתרון מושלם למי שמעוניין לחסוך בזמן ולתאם ארוחה על פי הזמן שלו.
    • ניתן להתאים את המנות על פי בקשות.
      אחד היתרונות הגדולים בארוחת שף היא שניתן להתאים את המנות על פי בקשתנו, בין אם אנחנו אוהבים מטבח יווני, איטלקי, מרוקאי, או ארוחת בשרים טובה, השף יכול להתאים את הארוחה לכלל הסועדים על פי המנות המוזמנות.
    • אוכל טרי יותר.
      כשאנחנו מזמינים שף פרטי הביתה, המצרכים יקנו בדרך כלל ביום הפגישה, או בערבשלפני, כך שטריות המזון מובטחת לנו מכל היבט. בניגוד לכך, כאשר אנחנו אוכלים במסעדות, אנחנו לא תמיד יודעים את טיב הטריות של האוכל ושמירת על ההיגיינה של הטבחים.
    • אטרקציה מיוחדת.
      ששף מגיע אלינו הביתה ומבשל זו חוויה מיוחדת שאנחנו לא רגילים אליה, לראותבן אדם מומחה במטבח שמכין לנו את האוכל חוויה שיכולה לשדרג כל ערב, בין אם זה ארוחה רומנטית, מסיבת יום הולדת, יום נישואים, או ארוחה לכל המשפחה.

    איך מתקדמים מפה?

    אם חשוב לכם הזמן שלכם, ארוחה טעימה ומיוחדת שתהיה גם אטרקציה לכל המשפחה, מומלץ ליצור קשר עם השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק” להזמנת שף עד הבית ובהתאמה אישית אליכם ולכל הסועדים בארוחה, עם הפתעות מיוחדות שיש רק לנו!

    ארוחת שף פרטי בבית שלכם

    בחברה הישראלית יש מקום חשוב ומרכזי לכל תרבות האוכל. על אחת כמה וכמה לצד העלייה הגלובלית במעמדם של שפים ואנשי בישול מקצועיים, הישראלים רוצים לשדרג את המנות האהובות מימי הילדות ולבחור במנות גורמה טעימות וייחודיות. הטרנד הכי חם של השנים האחרונות בעולם האוכל הוא טרנד ההפקות הביתיות. יותר ויותר ישראלים מזמינים אנשי מקצוע שיבשלו ארוחת שף בבית שלהם ויהפכו את המטבח הפרטי, למטבח מקצועי לערב אחד. כולם יכולים להנות מארוחה טעימה ומחברה מושלמת, בזכות השף ניסן מוכתר, בעלי “שף בוטיק”.

    מתנה מפתיעה לכל המשפחה – ארוחת שף בבית

    אם אתם רוצים ליצור חוויה ייחודית עם ארוחת שף בבית שלכם, אתם יכולים לבחור בכמה הזדמנויות לחגיגה:

    • יום ההולדת של בן או בת הזוג, הוא הזדמנות לארוחה אינטימית לאור נרות. ומה היא חוויה יותר חיובית מבישול של ארוחת שף בבית שלכם?
    • ערב צוות מצומצם, שכולל רק את הצוות שלכם ובו אתם יכולים לבלות זמן איכות ולפתח קשרים בין אישיים איכותיים, כשלשולחן מוגש אוכל טעים ובריא.
    • מסיבות משפחתיות, כמו למשל שבת חתן או ימי נישואין של סבא וסבתא, הן סיבה לבחור באוכל מפנק. אמנם אי אפשר אף פעם לאכול אוכל יותר טעים מאשר האוכל של אמא, אבל לפעמים גם הגיוון לארוחת שף טובה יכול להיות שינוי מרענן.

    חגיגת טעמים מהמטבח המקצועי – בסלון שלכם

    המטבח הביתי שלכם, הוא התפאורה המושלמת לכל האירועים הקטנים והגדולים של החיים. אתם רוצים להפוך את הבית שלכם לבית מאושר ובו זיכרונות מיוחדים, שיישארו לכל בני המשפחה. ולשם כך, רצוי להשקיע בחיפוש אחר שף שיסייע לכם ליצור כל פעם מחדש ארוחת שף בבית; ארוחה שתשאיר את המשתתפים עם טעם של עוד. לפעמים לא חייבים סיבה, ואת השף אפשר להזמין כדי לפנק ולהפתיע את האנשים שאתם הכי אוהבים בחיים. בשילוב האוכל הכי טעים שיש, בבישול של אדם מקצועי ומיומן, הערב המשפחתי או החברתי שלכם יהפוך להיות בלתי נשכח ואתם תרצו להפיק ערב כזה שוב, ובהקדם.

    שף פרטי לכל קונספט שתבחרו

    השאירו פרטים ואנו נחזור אלכם במהרה:

      הלקוחות שלי מספרים

      לקוחות מספרים חוויות

      ניסן מוכתר השף מספר 1.

      מצאתי אותך בשיטוט באינטרנט כשחיפשתי שף לאירוח בבית עם החברים.

      כבר משיחתנו הראשונה בטלפון, הרגשתי שיש אדם מיוחד מאחורי הקו והחלטתי ללכת עם האינטואיציה שלי.

      התחברנו משיחת הטלפון הראשונה המרתי ולא טעיתי. ואתה ניסן יקר עלית מעל ומעבר לציפיות.

      גם האוכל היה טעים מאוד וגם ההופעה הלבבית והשובת לב שלך.

      המון תודה על חוויה ייחודית ועשירה של אוכל מושלם וטעים מאוד מאוד. על ההשקעה ורוחב הלב.

      ענית על כל הציפיות מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה.

      אין לתאר במילים כמה מדהימים הייתם אתה ועוזר שלך דודי. כולם נהנו בטירוף חושים.

      קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל ההגשה והטעם שנשאר על שפתינו.

      בקיצור היה מושלםםםם. אמליץ בחום ובטוחה שעוד נפגש בעתיד.

      יישר כח… בהערכה רבה ליאורה ואורן.

      ליאורה ואורן קליין
      פתח-תקווה
      הזמנו את ניסן השף לאירוע פרטי והיה פשוט מ ו ש ל ם ! שירות ברמה הגבוהה ביותר, אוכל חלום, אסתטיקה וניקיון פשוט ראויים לציון !!!! לא קל לרצות אותנו ואנשים לא הפסיקו לדבר על החוויה. אין ספק שנזמין אותו שוב ושוב ושוב !!!. מומלץ בחום מבלי לחשוב פעמיים.
      ג'ולי בר
      רמת גן
      בחמישי האחרון חגגנו חתונה קטנה שאירגנו בוילה. מצאנו במקרה את ניסן בגוגל, אבל מה שבטוח זה שמעכשיו נמליץ עליו לכווולם. ניסן וצוות העובדים שלו אנשים מדהימים, עשו אווירה טובה באירוע ודאגו לכל האורחים, דאגו להאכיל את החתן והכלה לכל אורך האירוע, ובאופן כללי היו מאוד נחמדים ומקצועיים. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש ובמחיר שפוי לגמרי. מגוון מטורף של מנות, כולן עשויות בדיוק במידה הנכונה וטעימות מאוד. בנוסף דאגו לצמחונים וטבעונים למנות שמתאימות להם. כולם רק חילקו מחמאות על האוכל ומאוד נהנו! לסיכום אוכל ושירות ברמה גבוה מאוד תמורת מחיר הגיוני. אנחנו ממש מרוצים והיינו מדרגים גם ביותר מ5 כוכבים אם היינו יכולים. תודה! נ.ב. עדין אוכלים את האוכל שנשאר מהאירוע 3 ימים אחרי ונהנים מכל ביס
      דניאל קרבצ'נקו
      מושב גפן
      זה האירוע השני שניסן מגיע אלינו, והפעם לבת מצווה למשפחה המצומצמת. ניסן והעובד היו מקסימים, עבדו ביעילות והמנות היו מאוד טעימות. תודה רבה.
      משפחת בן אליעזר
      חגגו בת מצווה, ניסן והצוות היו מקצועיים מאוד, הקפידו על כל הפרטים, גדולים וקטנים.האוכל ברמה גבוהה והשירות היה מצויין. ממליצים מאוד!
      משפחת סולומון
      לכל ההמלצות
      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל